TÁMOP-3.1.4/08/1-2008-0011
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés-innovatív intézményekben
(Angyalföldi Kompetencia)
I. a kompetencia alapú oktatás implementációja
Minimum 1 csoportban „szövegértés-szövegalkotás” programcsomag bevezetése,
alkalmazása egész tanévet átfogóan.
1.m – Csányi Judit
4.m – Kassai Gabriella
Minimum 1 csoportban „matematika” kulcskompetencia programcsomag bevezetése, alkalmazása egész tanévet átfogóan.
2.m – Kertes Viktória
Minimum1 csoportban egy választott kulcskompetencia alapú oktatás bevezetése
(idegen nyelv, szociális kompetencia).
5.a angol – Kereki Mariann
5.m angol – Réger Cecília
1.m szociális kompetencia – Papné Halász Teréz
A kompetencia alapú oktatás implementációja
Tantárgytömbösített oktatás a szakrendszerű oktatásban
( 3 év, felmenő rendszerben, választott műveltségterületen).
Műveltségterület tantárgyi bontás nélküli oktatása.
Újszerű tanulásszervezési eljárások bevezetése, alkalmazása: kooperatív technikák Projektmódszer – Csillagszóró, Hunyadi Gálára felkészülés témahét
– Művészeti tábor moduláris oktatási program megszervezése
– Egészségnap (egészséges életmód)
Digitális tartalmak, taneszközök oktatási gyakorlatban való használata.
Kötelező továbbképzések.
A hátrányos helyzetű és SNI tanulók esélyegyenlőségének javítása:
A lemorzsolódás és kirekesztés megelőzését támogató személyközpontú, egyéni tanulási utak, komplex végig kísérési folyamatok kialakítása.
Új módszerek intézményi alkalmazása, elterjesztése,
önálló intézményi innováció megvalósítása:
A "jó gyakorlat" átvétele - már kipróbált, bevált módszerek, eljárások megismerése, adaptációja. Az iskola saját innovációjának megvalósítása, a helyi igényekhez igazodva.
Képgaléria